Všetko o nákupe

Základné informácie o nákupe

V našom internetovom obchode môžete nakupovať s registráciou aj bez registrácie.

Výhody nákupu registrovaného zákazníka:

  • získate informácie o stave vybavovania Vašej objednávky,
  • prehľad všetkých doteraz vykonaných objednávok,
  • pravidelné informácie o novinkách a akciách, ktoré Vám budú zasielané na Vami uvedenú e-mailovú adresu, ak si to budete želať.

V prípade nákupu bez registrácie budete musieť pri opakovanom nákupe opätovne zadať svoje kontaktné údaje a miesto doručenia tovaru. V každom prípade budete o vybavení objednávky informovaný e-mailom na adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Preto prosím uvádzajte správne a úplné kontaktné údaje.

Objednávanie tovaru

1. Výber tovaru

Pre výber tovaru kliknite v hornom menu na záložku PRODUKTY. Zvoľte kategóriu produktov a vyberte požadovaný produkt.

2. Vloženie tovaru do košíka

Ak ste si vybrali požadovaný produkt, zadajte počet kusov a vložte ho do košíka kliknutím na tlačidlo “Kúpiť”. V prípade, že budete chcieť zmeniť počet objednávaných kusov, môžete tak urobiť aj v nákupnom košíku.

3. Pokračovanie v nákupe

Zvoľte, či chcete ďalej pokračovať v nákupe - tlačidlo "Pokračovať v nákupe" alebo si želáte prejsť do košíka - tlačidlo "Do košíka".

4. Uplatnenie zľavy

Ak máte zľavový kupón, zadajte jeho kód do políčka "Zľavový kupón" a kliknite na tlačidlo "Uplatniť".

5. Vyplnenie objednávky

Zadajte Vaše osobné informácie a fakturačnú adresu. V prípade, že chcete tovar doručiť na inú ako uvedenú adresu, zakliknite možnosť "Iná adresa dodania" a doplňte adresu dodania.

6. Voľba dopravy a platby

Zvoľte si spôsob dopravy a spôsob platby.

7. Odoslanie objednávky

Skontrolujte správnosť všetkých údajov a kliknite na tlačidlo "Pokračovať ďalej". Znovu si skontrolujete prehľad zadaných údajov a zakliknite súhlas so spracovaním osobných údajov a Všeobecnými obchodnými podmienkami. Pre odoslanie objednávky kliknite na tlačidlo "Dokončiť".

8. Potvrdenie objednávky

Ihneď po potvrdení objednávky obdržíte informačný e-mail s detailným výpisom Vašej objednávky. Následne Vás prostredníctvom e-mailu budeme informovať aj o priebehu realizácie Vašej objednávky. Faktúru za objednaný tovar dostanete e-mailom.

Ak ste registrovaný zákazník, Vaša objednávka bude archivovaná a nájdete ju po prihlásení na Váš účet.

Pri objednávke nad 100 € máte dopravu zadarmo.

Pri každom vystavenom tovare je uvedená aktuálna cena s 20% DPH za kus, ak nie je uvedené inak. V tejto sume nie je zahrnutá suma za dopravu. Sme platcami DPH.

Dodacia lehota

Dodacia lehota je pri každom tovare individuálnaJej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 až 48 hodín, ak je produkt naskladnený. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.

Náš obchod ručí zákazníkovi za:

  1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
  3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
  4. zaslanie elektornického daňového dokladu

Náš obchod nenesie zodpovednosť za:

  1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
  2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou prijímateľa
  3. poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)

UPOZORNENIE: Viditeľne poškodený balík (natrhnutý, obliaty, zdeformovaný a pod.) nepreberajte! Spíšte však s doručovateľom škodový protokol, aby sme mohli situáciu s dopravcom ďalej riešiť. V prípade prevzatia poškodeného balíka nie je možné objednávku reklamovať.

Stornovanie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, čo najskôr nás kontaktujte s číslom Vašej objednávky e-mailom na info@vianutra.com alebo prostredníctvom aplikácií WhatsApp alebo Viber na telefónnom čísle 0908 942 147. Na základe stavu vybavenia objednávky Vás budeme informovať o možnosti stornovania Vašej objednávky.

Vrátenie tovaru

Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.vianutra.com môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Neporušený tovar je potrebné do uvedenej lehoty doručiť na našu adresu VIANUTRA s.r.o., Vajnorská 142, 831 04 Bratislava (na vlastné náklady, odporúčame poslať ako obyčajný balík) spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy (Príloha č. 1 VOP) a kópiou faktúry. 

Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. O prijatí balíka Vás budeme informovať a sumu za tovar Vám vrátime do 14 dní od obdržania vráteného tovaru, iba za vrátený neporušený tovar. Poštovné a balné nevraciame.

V prípade, že si želáte vymeniť u nás zakúpené produkty za iné produkty z nášho obchodu, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu info@vianutra.com alebo prostredníctvom aplikácií WhatsApp alebo Viber na telefónnom čísle 0908 942 147. Poštovné za nové vymenené produkty hradí zákazník.

Reklamácia tovaru

Ak chcete doručený tovar reklamovať, prečítajte si Reklamačný poriadok (Článok VIII VOP). Vyplnený Reklamačný protokol (Príloha č. 3 VOP) zašlite e-mailom na info@vianutra.com.

Pre urýchlenie vybavenia reklamácie nás môžete kontaktovať na telefónnom čísle 0908 942 147.

UPOZORNENIE: Viditeľne poškodený balík (natrhnutý, obliaty, zdeformovaný a pod.) nepreberajte! Spíšte však s doručovateľom škodový protokol, aby sme mohli situáciu s dopravcom ďalej riešiť. V prípade prevzatia poškodeného balíka nie je možné objednávku reklamovať.